Pastāv vairāki galvenie iemesli, kāpēc vēstules var netikt nosūtītas uz Jūsu e-pasta kontu.

  1. Dotās e-pasta adreses pasta kvotu nobeigums. Problēmas risinājumu Jūs atradīsiet šeit.
  2. Kļūdas pasta klienta konfigurācijā. Jūs varat atrast problēmu, atkārtojot pasta saņemšanas mēģinājumu, izmantojot web interfeisu https://firsthost.lv/ru/webmail/. Ja Jums izdevās saņemt vēstules, izmantojot webmail, bet uz pasta klientu vēstules joprojām neatnāk, tad pārbaudiet pasta klienta iestatījumus.
  3. Beidzās domēna vārda izmantošanas termiņš. Problēmas risinājumam jāvēršas pie domēna reģistratora un jāapmaksā domēna pagarināšana.
Vai šī atbilde Jums palīdzēja? 83 Users Found This Useful (326 Balsojumi)