Problēmas ar e-pasta saņemšanu

Pastāv vairāki galvenie iemesli, kāpēc vēstules var netikt nosūtītas uz Jūsu e-pasta kontu.

  1. Dotās e-pasta adreses pasta kvotu nobeigums. Problēmas risinājumu Jūs atradīsiet šeit.
  2. Kļūdas pasta klienta konfigurācijā. Jūs varat atrast problēmu, atkārtojot pasta saņemšanas mēģinājumu, izmantojot web interfeisu https://firsthost.lv/ru/webmail/. Ja Jums izdevās saņemt vēstules, izmantojot webmail, bet uz pasta klientu vēstules joprojām neatnāk, tad pārbaudiet pasta klienta iestatījumus.
  3. Beidzās domēna vārda izmantošanas termiņš. Problēmas risinājumam jāvēršas pie domēna reģistratora un jāapmaksā domēna pagarināšana.
  • 2 Users Found This Useful
Vai šī atbilde Jums palīdzēja?

Saistītie raksti

Kā pieslēgties manam e-pastam?

Ja Jūs gribat pieslēgties elektroniskajam pastam, izmantojot pārlūkprogrammu, tad veiciet...

Pasta klienta iestatījumi

Zemāk tiek parādīti detalizēti iestatījumi jebkuram pasta klientam. Veicot konfigurēšanu, kā...

Problēmas ar pasta nosūtīšanu

Zemāk Jūs varat uzzināt par iespējamiem kļūdu iemesliem, nosūtot e-pastu. Visbiežāk kļūda ar...

Kā izmainīt e-pasta konta paroli?

Lai izmainītu e-pasta konta paroli, sekojiet instrukcijai Ieejiet cPanel vadības panelī,...

Kā izmainīt diska limitu e-pastam?

Lai izmainītu e-pasta diska apjoma limitu, sekojiet instrukcijai: Ieejiet cPanel vadības...