Problēmas ar pasta nosūtīšanu

Zemāk Jūs varat uzzināt par iespējamiem kļūdu iemesliem, nosūtot e-pastu.

Visbiežāk kļūda ar vēstuļu nosūtīšanu rodas sekojošos gadījumos: 

  1.  Ir nepareizi norādīta saņēmēja adrese. Dotajā gadījumā Jūs saņemsiet vēstuli par to, ka dota e-pasta adrese vai domēns neeksistē. (Kļūda 505)
  2. Ir pārsniegti nosūtīšanas rādītāju ierobežojumi. Ar ierobežojumiem Jūs varat iepazīties mūsu mājas lapā.
  3. Dotā e-pasta pasta kvotas nobeigums. Problēmas risinājumu Jūs atradīsiet šeit.
  4. Kļūdas pasta klienta konfigurācijā. Problēma tiek novērsta ar ķļūdu labojumiem. Ar pilnu e-pasta klienta konfigurāciju Jūs varat iepazīties šeit.

Visizplatītākās kļūdas dotajā gadījumā:

Error 503: valid rcpt command must precede data – pieprasa apstiprināt SMTP server autentiskumu. Piemēram, iekš Outlok to var izdarīt, ar ķeksīti atzīmējot punktu "My server requires authentication" izejošā pasta servera iestatījumos.

Error 553 unable to verify address – tāpat pieprasa pieslēgt SMTP server autentiskuma pārbaudi. Lūdzu, pievērsiet uzmanību tam, ka laukā "Lietotāja vārds" ir nepieciešams ievadīt pilnu elektroniskā pasta adresi, piemēram, name@mydomain.com.

  • 3 Users Found This Useful
Vai šī atbilde Jums palīdzēja?

Saistītie raksti

Kā pieslēgties manam e-pastam?

Ja Jūs gribat pieslēgties elektroniskajam pastam, izmantojot pārlūkprogrammu, tad veiciet...

Pasta klienta iestatījumi

Zemāk tiek parādīti detalizēti iestatījumi jebkuram pasta klientam. Veicot konfigurēšanu, kā...

Problēmas ar e-pasta saņemšanu

Pastāv vairāki galvenie iemesli, kāpēc vēstules var netikt nosūtītas uz Jūsu e-pasta kontu....

Kā izmainīt e-pasta konta paroli?

Lai izmainītu e-pasta konta paroli, sekojiet instrukcijai Ieejiet cPanel vadības panelī,...

Kā izmainīt diska limitu e-pastam?

Lai izmainītu e-pasta diska apjoma limitu, sekojiet instrukcijai: Ieejiet cPanel vadības...