Zemāk Jūs varat uzzināt par iespējamiem kļūdu iemesliem, nosūtot e-pastu.
Visbiežāk kļūda ar vēstuļu nosūtīšanu rodas sekojošos gadījumos:
- Ir nepareizi norādīta saņēmēja adrese. Dotajā gadījumā Jūs saņemsiet vēstuli par to, ka dota e-pasta adrese vai domēns neeksistē. (Kļūda 505)
- Ir pārsniegti nosūtīšanas rādītāju ierobežojumi. Ar ierobežojumiem Jūs varat iepazīties mūsu mājas lapā.
- Dotā e-pasta pasta kvotas nobeigums. Problēmas risinājumu Jūs atradīsiet šeit.
- Kļūdas pasta klienta konfigurācijā. Problēma tiek novērsta ar ķļūdu labojumiem. Ar pilnu e-pasta klienta konfigurāciju Jūs varat iepazīties šeit.
Visizplatītākās kļūdas dotajā gadījumā:
Error 503: valid rcpt command must precede data – pieprasa apstiprināt SMTP server autentiskumu. Piemēram, iekš Outlok to var izdarīt, ar ķeksīti atzīmējot punktu "My server requires authentication" izejošā pasta servera iestatījumos.
Error 553 unable to verify address – tāpat pieprasa pieslēgt SMTP server autentiskuma pārbaudi. Lūdzu, pievērsiet uzmanību tam, ka laukā "Lietotāja vārds" ir nepieciešams ievadīt pilnu elektroniskā pasta adresi, piemēram, name@mydomain.com.